10 March 2007

لقاء ممتع

اول لقاء شهرى احضرفيه كان الامس
مع ان اللقاء الشهرى للمدونين كان فكره
الصديقه الغاليه ياسمين واعترف انى ندمت
لعدم حضورى اللقاءات السابقه واهدار الفرصه للتعرف على تلك المجموعه الرائعه من الشباب
انا فعلا سعيده لمعرفتى بهم واتمنى ان تدوم تلك اللقاءات وان تكون جمعيه للمدونين كما اقترحت ياسمين
تحيه الى ياسمين صاحبه القرارات والاقتراحات الصائبه دائما
وتحيه لكل من حضر اللقاء واهتم وخاصه الشباب الذين لا يعيشون داخل القاهره وحضروا من محافظات اخرى ......
وتحيه اخيره للشباب المثقف الذى يريد ان يكون له صوت موثر فى المجتمع والحياه هذا ما نأمله فى شباب مصر

31 comments:

الدبور said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

امانى ازيك..
انا حاسس ان الكومنت اللى بتاعك عند ياسمين مش يقصدنى انا .. لانى كلامى كان قليل اوى .. احنا تقريبا كمان متكلمناش مع بعض ..
عل العموم يا ستى انا شاكر ليكى اوى كلامك الجميل دة سواء انا المقصود ولا اى حد من الناس الجميلة اللى كانت موجودة لانهم كلهم بستهالوا الكلام دة... على فكرة انا كنت فى المدونة عندك امبارح بقرا الفصيدة بتاعة نزار ..

سهر الليالى said...

الدبور
انا اللى قلت كده ينفع ولا ايه
اذا كان هناك بعض الفوضى فالسبب واضح
العدد الكبير وعلى فكره احنا اللى بنعمل فوضى بنفسناونرجع نشتكى منها
ايه رايك بقى

سهر الليالى said...

واحد من الناس
كومنت ايه اللى عند ياسمين ؟
طيب ماعلقتش ليه على القصيده
تحياتى

smraa alnil said...

اماني
انتي عارف طبعا اني كنت عمالة اتنطط من مكان لتاني فمش عرفت اقعد معاكي كتير
بس بجد انبسط اوي اني شفتك

تعرفي انك شبه ياسمين

انا كمان اللقاء عجبني بغض النظر عن سلبياته ايه

تحياتي ليكي يا جامدة

admelmasry said...

اخيرا عرفت اللينك بتاعك

تحياتي ليكي يا جميل

الدبور said...
This comment has been removed by the author.
islam yusuf said...

انا نفسى فعلا احضر
فى مره من المرات

الدبور said...

توضيح بخصوص البوست بتاعي اللي عمل قلق وزعل ناس مني انا بحترمهم وبحبهم
تم توضيح وجهه نظري في بوست منفرد
اقريه وقولي ليا رايك ؟
رايك يهمني

تحياتي
الدبور

محمد عبد الغفار said...

أحييكى على مشاركتك وايجابيتك

karakib said...

كان لقاء جميل فعلا

مصر هى أمى said...

امانى

ازيك الاول انا من زمان وانا بشوف مدونتك لكن مسيبتش تعلق خالص انتى عارفة مصر بأه لازم تستأذن قبل ما تدخل عند اى حد فانا قلت المرة ديه استأذن انى اعلق ممكن يا باشا اعلق
--------
اعلق يعنى انى اسيب كومنت مش معناها انى اعلق واحدة بنت هههههههههه
----------------

انا كنت مبسوط اوى انك جيتى الاجتماع وع انى مكانش ليا حظ انى اكلم معاكى لكن عموما المرات اللى جاية اكتر
ان شاء الله

سهر الليالى said...

واحد من الناس
انا بهزر معاك معاك فى حكايه التعليق دى طبعا
:)
تحياتى

سهر الليالى said...

سمراء النيل
انا كمان سعيده انى اتعرفت عليكى
والجايات اكتر ان شاء الله
انا وياسمين اصحاب من اللفه
لازم نبهت على بعض
:)
ميرسى يا قمر
تحياتى

سهر الليالى said...

ادم المصرى
عرفت اللينك مالكش حجه فى الزياره بقى
مستنياك
:)
تحياتى

سهر الليالى said...

اسلام يوسف
اللى جاى اكتر من اللى راح يا باشا
تشرف اللقاءات وتنورها مستنيينك
تحياتى

سهر الليالى said...

الدبور
من امتى الدبابير مابتزعلش الناس دول عليهم قرصه صعبه اوى
عموما حصل خير
:)))
اكيد هشوف الكلام الجديد واقولك
تحياتى

سهر الليالى said...

محمد عبد الغفار
لا شكر على واجب يا باشا
كان ينقصنا التعرف بيك
الف سلامه على الوالد
نشوفك المره الجايه
تحياتى

سهر الليالى said...

كراكيب
جميل بالناس اللى حضروه طبعا
:)
تحياتى

سهر الليالى said...

مصر هى امى
اتفضل طبعا مصر طول عمرها ام الادب والذوق:)
فاهمه معنى التعليق انت بتتلكك
:)
تحياتى لام الدنيا

SomeOne said...

صدقوني ياجماعة السلبية الوحيدة في اللقاء اني مقدرتش احكي مع كل الحضور

نحياتي و احتراماتي

hosnysoliman said...

امانى..نظرا لقدر معرفتى بالعلاقة التى بينك وبين ياسمين ارجوا محاولة الاتصال بى من خلال الايميل بتاعى للاهمية..
hosny45@hotmail.com
hosny44@yahoo.com

dr_lazeez said...

ana ba7eb el mosharka el 2egabeya
2aya keda 3awzek tekony modasera dayman .
ya salam 3ala keda ya salam

The Alien said...

معلش مكنش فيه فرصة نتكلم
بس أتمني تيجي فرصة قريب ونتعرف علي بعض أكتر

تحياتي

سهر الليالى said...

شادى فادى
كان صعب اوى يا فادى دول 60 شخص
كنت محتاج وقت كبير اوى تتعوض المره الجايه
:)
تحياتى

micheal said...

أماني
نورتينا أنتي و كل المدونيين اللي حضروا و باذن الله المرة الجايه اقدر أتعرف عليكي لان زي ما نتي شفتي احنا كنا 60 و أنا قعدت أتنطط و أغير مكان وقوفي كل شويه للتعرف علي أكبر عدد ممكن بس تتعوض المرة الجايه...أنا علي فكره تعرفت علي اسمك ضمن الحاضريين لما ياسمين كانت بتدور علي
camera cover
هههههه
تحياتي لك و تنورينا اللقاء القادم

أسوور said...

انتى نورتينى يا أمانى وكفاية انك جيتى ودة مش جديد من حبيبتى الجميلة أمانى اللى عمرها ما خذلتنى ابدا

أنا بحبك قوى بجد وبأتمنى لك السعادة دايما لأنك تستحقى تكونى سعيدة مش عشان صاحبتى لأ عشان انتى فعلا انسانة قوى قوى قوى
اشكرك لوقوفك جنبى فى كل أزمات حياتى

سهر الليالى said...

micheal
تتعوض المره الجايه ان شاء الله
اتشرفت بزيارتك
تحياتى

سهر الليالى said...

ياسمين
حرام عليكى هتخلينى اعيط
انا كمان بحبك والدنيا من غير ياسمين
كانت هتبقى وحشه اوى وكمان لمابتبقى زعلانه بتبقى وحشه اوى اوى علشان خاطرى تجاوزى المحنه دى
بحبك

GEBSON said...

amany
wade7 eno fatny el meeting dah we yaret yekon leia 7az el mara elgaia,slamy leky we za3emet el blogger yasmen.

سهر الليالى said...

gibson
طبعا فاتك كتير ياريت يبقالك حظ فعلا
هوصل السلام للزعيمه رغم ان المدونه بتاعتها قريبه من هنا
:)